We leven in een wereld waar miljoenen merken aandacht vragen. In zo’n overvolle wereld verdient jouw merk niets minder dan dat het opvalt en knalt. We gaan voor WOW!, niet voor minder.

Meer weten?
Bel +31 6 2727—3788 of mail marten@morrow.nl

Veronica Superguide

Het nieuwe oude rauwe randje

Ultimaker

De marktleider in 3D printers

Mibo

Ervaar echte interactie in fysieke ruimtes
Revivre packaging

Revivre

Herleef je herinnering door geur

Nation. Afrika’s #1 onafhankelijk mediahuis

Identiteit

Ons proces

Ons proces

01. Explore

Het project start met onderzoek. Wat is het doel van het project? Wie is de doelgroep? Welke markt betreden we? Hoe acteert de concurrentie?

02. Ideate

Met die kennis starten wij met het ontwikkelen van concepten. Er zijn meerdere strategieën om het doel te bereiken.

03. Frame

In deze fase stellen we de kaders. Bepalen we welke strategie we gaan uitvoeren. Weten we precies hoe we het spel gaan spelen.

04. Create

Het maken van de middelen. Hier vinden de één-tweetjes plaats tussen copywriter en designer, of tussen de designer en developer.

05. Activate

Dit is hét moment om het product aan de man te brengen. De doelgroep te activeren. Het publiek te laten juichen. Check Activations voor meer info.

06. Celebrate

Of het nou de lancering is of het resultaat. Ieder doel wat behaalt word moet gevierd worden.

De connectie tussen mens en merk

Grote merken doen dit door hun merk op te bouwen vanuit één van de twaalf merkarchetypen. Denk aan Nike als hero-merk, Harley Davidson als outlaw en Lego als creator. Merkarchetypes zijn een bewezen manier om focus en duidelijkheid te krijgen in je positionering.

In ons eigen merkstrategieproces nemen we stap voor stap mee in de ontwikkeling van het merk. Door de juiste stappen te zetten komen we uiteindelijk tot een sterke keuze van het juiste archetype.

brand black box

Merken gaan pas leven als het in de organisaties leeft

Wij geloven niet zo in brand books die in PDF vorm ergens op de server belanden. Een identiteit moet leven binnen een organisatie. Men moet het erbij kunnen pakken om te lezen waar het merk, waarvoor zij werken, voor staat. En hoe men het toe moet passen.

De Brand Black Box is het naslagwerk die wij bij ieder identiteit project meeleveren. Zo kan je pronken met het merk al voordat het leeft.

Contact de club hi@morrow.nl
+31 10 846—6385
Contact

marten@morrow.nl
+31 6 2727—3788

Taal

Every month, a Morrow member slides you some creative shots.