Miljoenen merken die aandacht vragen. In zo’n overvolle wereld verdient jouw merk niets minder dan dat het opvalt en knalt. We gaan voor WOW!, niet voor minder.

Meer weten?
Bel +31 6 2727—3788 of mail marten@morrow.nl


Projecten—Brands

Alle

Veronica Superguide

Het nieuwe oude rauwe randje

Ultimaker

De marktleider in 3D printers

Sea Shepherd

De beschermers van de oceaan

Mibo

Ervaar echte interactie in fysieke ruimtes

Revivre

Herleef je herinnering door geur

Nation. Afrika’s #1 onafhankelijk mediahuis

Identiteit

Backstage—Gameplan

De connectie tussen mens en merk

Grote merken doen dit door hun merk op te bouwen vanuit één van de twaalf merkarchetypen. Denk aan Nike als hero-merk, Harley Davidson als outlaw en Lego als creator. Merkarchetypes zijn een bewezen manier om focus en duidelijkheid te krijgen in je positionering.

In ons eigen merkstrategieproces nemen we stap voor stap mee in de ontwikkeling van het merk. Door de juiste stappen te zetten komen we uiteindelijk tot een sterke keuze van het juiste archetype.

brand black box

Merken gaan pas leven als het in de organisaties leeft

Wij geloven niet zo in brand books die in PDF vorm ergens op de server belanden. Een identiteit moet leven binnen een organisatie. Men moet het erbij kunnen pakken om te lezen waar het merk, waarvoor zij werken, voor staat. En hoe men het toe moet passen.

De Brand Black Box is het naslagwerk die wij bij ieder identiteit project meeleveren. Zo kan je pronken met het merk al voordat het leeft.

Neem contact op met Marten
als je er meer over Brands wilt weten.

+31 6 2727—3788 Bel me terug