The bass line for your brand

We leven in een wereld waar miljoenen merken aandacht vragen. In zo’n overvolle wereld verdient jouw merk niets minder dan dat het opvalt en knalt. We gaan voor WOW!, niet voor minder.

Meer weten?
Bel +31 6 2727—3788 of mail marten@morrow.nl

Veronica Superguide. Het vertrouwde rauwe randje
Identiteit

Ultimaker. De marktleider in 3D printers
Identiteit

Work in progress
Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Mibo

Mibo. Ervaar echte interactie in 'fysieke' ruimtes
Identiteit

Revivre packaging

Revivre. Herleef je herinnering door geur
Identiteit

Nation. Afrika’s #1 onafhankelijk mediahuis
Identiteit

De clubleden

Word een clublid
Google
Sea Shepherd
Sta.M
Adyen
9292
Nation
Mibo
Veronica
KLM
Qnoop

Onze speelwijze

01. Doel bepalen

Ieder project start met een helder doel. Wat willen we bereiken? Wanneer is dit project een succes?

02. Onderzoek doen

Met een open blik onderzoeken we alles wat nodig is om grip te krijgen op de materie.

03. Strategie bepalen

Met het doel en de inzichten bepalen we een aanvalsplan. In deze stap zorgen we dat de strategie en kaders helder zijn.

04. Groots dromen

Zet een stel creatieven bij elkaar, gooi er een muntje in en alle opgedane kennis vertaald zich naar geweldige concepten. *magic*

05. Product creëren

Het hele team heeft hier maar één missie: een WOW! ervaring neerzetten. Dit doen we met scrum, kanban, watervallen, etc.

06. Strik eromheen.. en door!

Testen, valideren, strik omheen en het product mag de wereld in. En daarna weer verder optimaliseren.

Archetypes

De connectie tussen mens en merk

Grote merken doen dit door hun merk op te bouwen vanuit één van de twaalf merkarchetypen. Denk aan Nike als hero-merk, Harley Davidson als outlaw en Lego als creator. Merkarchetypes zijn een bewezen manier om focus en duidelijkheid te krijgen in je positionering.

In ons eigen merkstrategieproces nemen we stap voor stap mee in de ontwikkeling van het merk. Door de juiste stappen te zetten komen we uiteindelijk tot een sterke keuze van het juiste archetype.

Brand Black Box

brand black box

Merken gaan pas leven als het in de organisaties leeft

Wij geloven niet zo in brand books die in PDF vorm ergens op de server belanden. Een identiteit moet leven binnen een organisatie. Men moet het erbij kunnen pakken om te lezen waar het merk, waarvoor zij werken, voor staat. En hoe men het toe moet passen.

De Brand Black Box is het naslagwerk die wij bij ieder identiteit project meeleveren. Zo kan je pronken met het merk al voordat het leeft.

Contact de club hi@morrow.nl
+31 10 846—6385
Contact

marten@morrow.nl
+31 6 2727—3788

Taal

Every month, creative shots from a Morrow club member to you.